karinenlouisdownunder.reismee.nl

even een snel bericht

Hoi allemaal,

de kepler track ligt ondertussen al enkele dagen achter ons en was heel erg de ;oeite. Ondanks dat het weer wat tegen stak waren het vier leuke dagen. Ondertussen is het nog altijd heel erg koud hier voor de tijd van hetjaar en blijft regenen.

We slapen dus in backpackers en vandaar dat we internet hebben.

Het verhaal van de afgelopen dagen volgt nog alsook de foto's.

Morgen zit ons nieuw-zeeland avontuur er helaas op. We vertrekken morgen nog voor 4 dagen naar melbourne waar we blijven slapen bij mensen die we hebben leren kennen tijdens onze australie reis. Best spannend.

29 januari stappen we dan op de vlieger om via hongkong naar londen te vliegen en 30 januari in zaventm aan te komen. Alle dat hopen we toch, hangt af of ze al dan niet gaan staken in zaventem de 30ste.

Dus bijna weer thuis.

Groetjes

Kenny & Lätitia

Geniet met teugen van jullie laatste week, snuif de sfeer op en supporter hard voor Clijsters in Melbourne.
De groeten aan Maarten en Melanie en profiteer van de zon zolang jullie de kans hebben!!!!
c u

Thomas stroobants

Waar ben je?

thomas stroobants

feestje @ rumba?

thomas stroobants

vanavond???

louis

aah thomas, net iets te vroeg man. ik kom maandag pas terug :)
Dan zien ze elkaar zeker terug!!!!
groetjes

Jolien en Tim

Karin en Louis,

Een heel goede reis terug naar huis! Aan wat we de voorbije maanden te lezen hebben gekregen te zien waren het vijf geweldige maanden. We zijn er zeker van dat jullie thuiskomst even leuk gaat zijn :-). Tot heel snel!

Dikke kus,

Tim en Jolien