karinenlouisdownunder.reismee.nl

noorder eiland: vulkanisch gebied

Allereerst een zalige kerst voor iedereen.

Vervolgens een link naar onze fotos van het noodereiland. Morgen vroeg vertrekkenw e naar het zuidereiland. Verhaal volgt nog, fotos spreken voor zich.

groetjes

Paul & Lien

Amai da zijn weer foto's om jaloers op te zijn. gewoon weg de wereld in zijn ruwste vormen. Mooi mooi om te zien. Als jullie terug komen dan gaan we denk ik 5 dagen aan een stuk foto's en filmkes zien. Geniet ervan en tot binnekort hoop ik stiekem.

Nog een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar.

Paul & Lien

Martijn en Judith

Geweldige foto's jongens! Wat lijkt het al weer eeuwen geleden dat we met jullie in Sydney waren! Hebben jullie een leuke kerst gehad? Geniet van alles!

Liefs Martijn en Judith

Martijn en Judith

Liefs Martijn en Judith

Sonja, Eric en Jesse

Ik wil jullie langs deze weg nog fijne feestdagen wensen en een spetterend oud op nieuw! We zullen jullie missen als we bij ma aan tafel zitten, amuseer jullie nog!
Lieve groetjes!!