karinenlouisdownunder.reismee.nl

regen regen regen

Hoi allemaal,

we zitten hier dus in de gietende regen. Het is niet normaal. Ze voorspellen regen tot zeker zaterdag dus moeten onze plannen verzetten. Het is duur om op camping te blijven tot dan, dus we zoeken weer een couchsurfing adres voor morgen en overmorgen. We zijn benieuwd.

Ik heb gehord dat ik nog niets over de krokodillen heb verteld. We zijn dus naar kakadu national park geweest en daar hebben we onder andere een crocodile jumping cruise gedaan. Ze weten ongeveer waar de krokodillen leven, elk heeft wijn territorium. Ze lokken de dieren dan met biefstuk en laten ze ervoor springen. Zeer indrukwekkend. we hebben een krokodil gezien van wel zeker 5m lang. Echt een gigantisch beest. Schrik dat ik (karin) kreeg. En louis die bleef maar foto's maken. In kakadu ,het tweede grootste nationaal park ter wereld , was het heel erg warm en vochtig. we konden dus enkel korte wandelingen maken, maar zeker de moeite. De wetlands daar zijn echt prachtig. Ook weer heel wat bijgeleerd over de oh wo interessante aboriginal cultuur. Hier hebben we ook de dutchies leren kennen.

Trouwens onwe reis nar nieuw-zeland krijgt stillaan vorm. Melanie en maartne hebben hun vliegtuigtickets geboekt en we hebben samen een auto geboekt en de boottickets voor he tnoorder naar het zuidereiland. Dus we gaan samen reizen om de kosten te drukken. Kijk er heel hard naar uit.

Zo, mensen die ons iets te vertellen hebben laatmaar weten, we kunnen nu een tijdje op internet wss.We proberen straks ook even foto's online te zetten.

groetjes

Christophe

Ik dacht dat vuurwerk maken op kot een spannend avontuur was. Maar als ik dat allemaal lees...
Het begint hier ineens ook te kriebelen om zo een reis te maken.
De jaloersheid, ja zelfs bij een man, komt hier ook naar boven.

Het ga jullie goed daar

Amusez-vous