karinenlouisdownunder.reismee.nl

Port agusta: aftrap van de red centre

Goodday mate,

how are you guys doing?

We are just fine!!!!

Na adelaide een tussenstop gemaakt in the mount remarkable national park het begin van de flinders ranges. Geraakt door de schoonheid van het park hebben we toch besloten een omweg te nemen naar de wilpena pound, het centrum van de flinders ranges! 2 wandelingen en 50tal wallibies later keren we voldaan richting port agusta! Hier zullen we onze tank vol gooien, voorraden eten en water inslaan en vertrekken we eindleijk naar the red centre! Door de rode vlaktes cruisen met enkel de horizon als uitzicht, hier kijken we naar uit! De volgende stopplaats zal coober pedy zijn, waar de mensen letterlijk in de grond wonen om zich te beschermen tegen de hitte van 50°C in hartje zomer! Hierna zullen we verder rijden naar Uluru en kings kanyon de hoogtepunten van deze trip doorheen het rode hart! De volgende grote plaats is alice springs al weten we niet of we hier internet al dan niet gsm bereik zullen hebben! Dit kan dus een laatste berichtje zijn voor zeker 3 a 4 weken! Na alice springs rijden we door via de stuart highway richting nortern territory waar we lichtfield, nitmiluk en darwin met het kakadu national park zullen bezoeken! Geen paniek dus als je niets van ons hoort, met ons gaat alles goed! Wij genieten met volle teugen!

Groetjes en een dikke knuf

Bockske

Ik wil OOK!!!