karinenlouisdownunder.reismee.nl

Laatste nieuws voor even!

Hoi allemaal,

morgen vertrekken we met onze van zoals eerder gezegd richting Blue mountains om onze tocht te beginnen en onze auto uit te testen. De noodstop zal er dus zeker wel van komen! We weten niet wanneer we terug de mogelijheid hebben om iets van ons te laten horen via internet! Sorry ook dat er nog geen foto's zijn geplaatst maar het internet is hier overal zo traag! Wat kunnen wij ons thuis gelukkige prijzen!

Hopelijk tot snel!

Simon DS

Veel succes op jullie reis buiten de bewoonde wereld ;) Check ook of jullie bandenprofiel nog dik genoeg is ;) (dat hadden wij beter ook gedaan in NZ :p). Hier is het trouwens weer triestig weer... Relatief koud en regen regen regen. Dus daar zal het sowieso wel beter zijn :)

Papa en mama

Paul is vandaag jarig geweest en we hebben hem (en Lien) even gebeld in Granada om proficiat te wensen. Als het bij jullie net zo warm is, is het om te snikken bij max 41 °C.
Veel plezier onderweg naar jullie Blue Mountains en zorg maar dat er als eens een foto komt van de Misubshi!
Kisses xxx

Jan Heyvaert

Wij willen MEER FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sandy en Heikki

Ne Mitsubishi... Nu reizen we zeker mee door "Memory Lane"! ;)