karinenlouisdownunder.reismee.nl

Eerste en laatste dagen Sydney voor ons echt vertrek ;)

Goodday,

we hebben nu twee dagen de tijd gehad om Sydney te verkennen. Naar ons gevoel is het niet echt een mooie stad. De botanische tuinen en de buurt rond het operagebouw zijn gezellig! Grote straten met hoge gebouwen waardoor er weinig licht is in de straten en relatief fris ondanks de warme zon aan de kust! We hebben het wel gezien voor nu en gelukkig konden we vandaag dan ook een auto kopen. De van zal ons woendag opwachten om samen met ons australie te verkennen. Voor de liefhebbers: mitsubitchi, 197000 km, 2 batterijen, van met bed en campingmateriaal, vuurtje, en een aux aansluiting. We kunnen de outback dus verkennen genietend van onze muziek tijdens het rijden, yes :)! Voor de bezorgden onder jullie: verzekeringen en road assistence is inbegrepen dus ook dit is in orde! Voor de nieuwsgierigen onder jullie, wij hebben onze prachtige van op de kop kunnen tikken voor niet al te veel geld :)! Dus morgen nog wat spullen kopen en dan woensdag op weg naar onze eerste halte: De blue mountains. Wij hebben in ieder gevazl heel veel zin om stad achter ons te laten. Velen zullen wel foto's willen zien maar omdat heeeel slechte internetverbinding in de hostel, kunnen we momenteel nog geen foto's uploaden.Maar hier wordt een oplossing voor gezocht!

Warme en zonnige groeten

Bockske

S-U-P-E-R

Papa D

Hallo Ozzi's,
Veel geluk met jullie aankoop! Het is nog snel gegaan! Ik gok dat het een L300 is. Doe aub een noodstop test voor jullie de stad echt verlaten!! Geniet van de rit en laat ons wat mooie foto's zien zodra mogelijk en rij voorzichtig.
groetjes vanuit de regen.

Rudi en Ria

Jullie zijn wel erg snelle kopers.
Hebben net op internet foto's bekeken van de "blue mountains", dat wordt genieten jongens!! Amai, zijn wij - de werkende mens - jaloers :-)
Veel plezier!!!!

Ann, Tine en Matthias

Veel plezier! Wij zijn benieuwd naar de eerste foto's.
Heel veel groetjes uit Bouwel!

michel drees

wacht op mij, ik kom ook !!!!

Katrien

Oooh cruizen met een campvan door de outback... klinkt geweldig! Geniet ervan!!! Ik kijk uit naar jullie volgende verslag!

Jan Heyvaert

Laat de verhalen maar komen. Annelies, mijn jongste dochter komt er aan begin januari. Eerst nog een tochtje in het Verre Oosten.