karinenlouisdownunder.reismee.nl

Groetjes vanuit het zonnige Sydney

Hallo,

wij zijn gisteren goed aangekomen in Sydney na een zeer vermoeiende en zware reis. vandaag straalt de zon en zijn we klaar om aan onze verkenningstocht en autozoektocht te beginnen. dit laatste is schijnbaar niet zo moeilijk want het aanbod is gigantisch groot. er werd ons tijdens ons ontbijt al bijna een auto aangesmeerd! de jeugdherberg is zeer gezellig en goed gelegen en we denken dat heel duitsland naar australie is afgezakt! We hebben gisteren al van de stad kunnren genieten via een prachtig dakterras met uitzicht over de stad. onze taxichauffeur heeft ons ook onmiddllijk ondergedompeld in de gastvrijheid en het taaltje van de ozzies>

Groetjes ps: zeer moeilijk typen op qwerty toetsenbord pss: wat hebben we er zin in!

Annabelia

hoj hoj!

Super dat jullie veilig zijn aangekomen. De stress is daar dus al vele minder? ;) Geniet er maar goed van en tot het volgende berichtje!
xx
Ps. De NF-pull is goed ingeruild. Ik zal het geld storten op de rekening. Kunnen jullie er een aapje mee kopen ofz

Papa D

Zo te horen al een goede nacht gehad! Hopelijk een beetje rustiger in het hoofd!
Neem rustig jullie tijd om een auto te kiezen!
Veel plezier.

Groetjes Mama en Papa D

Evelien

Ben blij dat jullie goed zijn aangekomen.. Weg stress en nu genieten maar!
Alles gelukt met de medicatie?

Hou jullie goed!

x

Bert

Goed begonnen is half gewonnen. :-)
Geniet er van!

Roel en Leen

Hoihoi,
Blij dat jullie goed en wel zijn aangekomen. Dat is alweer een stress minder. Hier regent het jonge honden. Nu jullie trouwens toch in Sydney zijn, zou ik toch even in de IKEA. Blijkbaar hebben ze daar buiten de kinderopvang ook een mannenopvang: http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Economie/article/detail/1313710/2011/09/03/IKEA-lanceert-mannencreche.dhtml.
Kus
Leen en Roel

Moniek

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
Geniet ervan en we volgen jullie van hier met veel plezier.

Moniek en CO

Eric, Sonja en Jesse

Hallo,
Fijn om jullie langs deze weg te kunnen volgen, geniet van dit grote avontuur en graveer het in jullie geheugen.

Groetjes!!!

Leen Mattheussen

Hoj Karin (en Louis uiteraard)!!

Zo'n avontuur.. dat is echt zo geweldig tof he! Echt iets voor jullie!! :) Ook gewoon zalig dat je dat als koppel kan doen, leer je elkaar wel écht kennen natuurlijk!!

Super dat we jullie ook kunnen volgen, zo kunnen wij ook stiekem wat mee genieten van jullie avontuur! ;)

Geniet er nog van en ik ben al benieuwd naar de rest van jullie verhalen en foto's!!

Groetjes,
Leen