karinenlouisdownunder.reismee.nl

Zon,zee,strand

Hoi allemaal,

de regen is gedaan en de zon schijnt: HOLE!

We zijn naar daintree nationaal park geweest voor 2 dagen. Slapen in het regenwoud, wandelen in het regenwoud! Na de regen alles heel vochtig en de bossen gehuld in de mist. Prachtige wegen met aan de ene kant stranden en de andere kant de bossen en bergen: prachtig! Foto's volgen nog.

Vandaag gaan zwemmen in de oceaan met gigantische golven en zon en zonder krokodillen en kwallen.

Morgen vertekken richting het zuiden. We proberen de kust af te wisselen met de binnenlandse nationale parken. we proberen zoveel mogelijk online te komen en foto's volgen dus nog!

Groetjes

Reacties

Reacties

Melanie en Maarten

He maatjes,

We hebben elkaar vanmorgen uitgezwaaid en missen jullie nu al :p
Hebben jullie al weer veel mooie dingen gezien en gedaan? Bij de tandarts was het oke, de vuling was prima maar hij drukt en beetje op de wortel oid, ik moet nog gewoon wat langer afwachten en dan komt het vanzelf goed hoop ik...
Nog een laatste nachtje in Cairns voor ons, het was al laat want ook nog bezig geweest met auto registratie (bluh), maar dat komt nu ook goed.
Wie weet tot snel en anders tot in NZ. Leuk, zo kunnen we jullie avonturen toch nog een beetj volgen!

Liefs Maarten en Melanie

Paulo en Lieno

Heb je je baard al afgedaan Louis? Ik kan me het al levendig voorstellen hoe je er na 6 maanden als een landloper eruit ziet ....... 'cancerbeard' :)! dikke kus

zus

yes! ik heb eindelijk ook een vakantieverhaal. Karin jij zei altijd dat ik eens Maastricht moest bezoeken e...? Wel Bert en ik hebben er een weekendje van gemaakt. En het was inderdaad echt fantastisch.
Als je terug bent gaan we ook eens samen shoppen daar e? Groetjes en nog veel plezier xxx

Eline

Groot nieuws! Ik ben zaterdag meter geworden van een gezonde flinke jongen: Mathijs!!

Jullie reisverhalen klinken echt geweldig! Geniet er nog van! Ik ben al benieuwd naar de volgende foto's :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!